Πολιτική Επιστροφών - Αλλαγών

Άρθρο 7. Αλλαγές - Επιστροφές Προϊόντων

Παρ. 1) Αλλαγή Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Η χρέωση της αλλαγής αφορά την πρώτη αλλαγή προϊόντων και επιβαρύνει τον πελάτη και το κόστος είναι 5,00 €. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος σε εμάς καθώς και τα έξοδα επαναποστολής του νέου επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία. Σε μερικές χώρες, η εθνική νομοθεσία μπορεί να απαιτεί την παροχή πιο μακροπρόθεσμων εγγυήσεων.

Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
[1]. Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
[2]. Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα, καρτελάκια και διακριτικές ετικέτες κ.ο.κ)
[3]. Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Παρ. 2) Διαδικασία Αλλαγής / Επιστροφής
Η διαδικασία της αλλαγής / επιστροφής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με εμάς στο τηλέφωνο (+30) 698 460 5943.
Η διαδικασία αλλαγής έχει ως εξής: Αφού επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μας αποστέλλετε το προς αλλαγή προϊόν, συσκευασμένο με την Γενική Ταχυδρομική χωρίς κανένα κόστος μεταφοράς. Με το που θα παραλάβουμε το προϊόν ελέγχουμε αν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αν τις πληροί, σας αποστέλλουμε το νέο προϊόν. Το κόστος αποστολής του νέου προϊόντος (αφορά αποκλειστικά την πρώτη αλλαγή σε κάθε παραγγελία) επιβαρύνει τον πελάτη. Εάν επιθυμείτε να σας το στείλουμε με την δική σας συνεργαζόμενη μεταφορική θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρείας μας δεν αναλαμβάνει το έξοδα μεταφοράς του δέματος όπως επίσης και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από τον εκτιμώμενο της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρείας.
Παρ. 3) Πολιτική Αλλαγής
Διευκρινίζεται ότι, οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην αρχική τιμή αγοράς του προϊόντος με την όποια εξτρά επιβάρυνση προκύψει όπως αναγράφεται παραπάνω. Σε περίπτωση αλλαγής εάν δεν βρείτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι, αξίας ίσης με την διαφορά που προκύπτει.

Άρθρο 8. Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Παρ. 1) Αναγνώριση Ευθυνών
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του e-profi.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ή/και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λπ. τότε το e-profi.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί σε εμάς, αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία.
Παρ. 2) Διαδικασία Επιστροφής Ελαττωματικού Προϊόντος
Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο [email protected] φωτογραφίες του προϊόντος, εμφανίζοντας όσο πιο λεπτομερώς είναι εφικτό το πρόβλημα, προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιπροσθέτως όσων προκύψουν καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Άρθρο 9. Ακύρωση Παραγγελίας

Παρ. 1) Δυνατότητα Ακύρωσης Παραγγελίας
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
[1]. Πριν την αποστολή του προϊόντος: – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο (+30) 698 460 5943 καθημερινά, Δευτέρα – Σάββατο: 09:00 – 15:00.
[2]. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας σας ή αρνηθείτε να την παραλάβετε επιβαρύνεστε με 4,90 €, ποσό που αφορά στα μεταφορικά έξοδα.
Άρθρο 9.1. Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης
Παρ. 1) Υπαναχώρηση Καταναλωτή
Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες που περιγράφονται στο παρόν.
Παρ. 2) Ενημέρωση Επιχείρησης για την Υπαναχώρηση
Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ενημερώνει τον προμηθευτή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση, (e-profi.gr με έδρα την Κέρκυρα και διεύθυνση Αλυκές Ποταμού, Κέρκυρα 45332 για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης. Προς τον σκοπό αυτό, ο καταναλωτής πρέπει να συμπληρώσει και να υποβάλει ηλεκτρονικά την φόρμα επιστροφής χρημάτων που είναι αναρτημένη στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-profi.gr/return-form, συμπεριλαμβανομένου και όλων των απαραίτητων πληροφοριών σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού, όνομα δικαιούχου, και όνομα Τράπεζας) σε περίπτωση που ο καταναλωτής δηλώσει επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Ο προμηθευτής κοινοποιεί αμελλητί στον καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης.
Παρ. 3) Αποποίηση Ευθυνών Υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης δυνάμει του παρόντος άρθρου.
Άρθρο 9.2. Υποχρεώσεις του Προμηθευτή σε Περίπτωση Υπαναχώρησης
Παρ. 1) Υποχρεώσεις Προμηθευτή
Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.
Παρ. 2) Εξαιρέσεις
Κατά παρέκκλιση από την παράγραφο 1, ο προμηθευτής δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο προμηθευτής.
Παρ. 3) Περιπτώσεις Παρακράτησης Τιμήματος
Ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Άρθρο 9.3. Υποχρεώσεις του Καταναλωτή σε Περίπτωση Υπαναχώρησης
Παρ. 1) Υποχρεώσεις Καταναλωτή
Ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στον προμηθευτή ή σε άτομο εξουσιοδοτημένο από τον προμηθευτή να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 9.1, παρ. 1. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.
Παρ. 2) Περιπτώσεις Μείωσης Αξίας Αγαθών
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ουσιαστικά θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:
[1]. Να μην έχουν φθορές και οι συσκευασίες τους να είναι αυτές που κανονικά συνοδεύουν το προϊόν
[2]. Να είναι σε άριστη κατάσταση με την εργοστασιακή τους συσκευασία (κουτί ή ζελατίνα, καρτελάκια και διακριτικές ετικέτες κ.ο.κ).
[3]. Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Άρθρο 9.4. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 9.1. έως 9.3. για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
[1]. την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως εσώρουχα, μαγιό, κάλτσες και άλλα παρόμοια είδη.
[2]. Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.